Zane
IAŞI - ROMÂNIA
Bulevardul Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 67,
bloc Casa Cărţii, etaj II, cod 700064

     Marketing. Management. Administraţie publică. Învaţă să învingi!

Prima pagină
Despre Universitate
Prezentare Universitate Detalii
Conducerea Universităţii Detalii
Galerie foto Detalii
Documente publice Detalii
Facultăţi
Marketing Detalii
Management Detalii
Administraţie publică Detalii
Admitere 2010
Regulament Detalii
Calendar admitere Detalii
Taxe Detalii
Acte necesare Detalii
Traiectorie academică Detalii
Studenţi
ROI Detalii
Taxe universitare Detalii
Formulare Detalii
Situaţie academică Detalii
Alumni Detalii
Resurse
Bibliotecă Detalii
Facilităţi Detalii
Cercetare
Noutăţi Detalii
Programe de cercetare Detalii
Publicaţii Detalii
Contact

SEDIUL UNIVERSITĂŢII

Separator
Zane
* clădire în construcţie   
         Duminica, 02 Ianuarie 2011
BINE AŢI VENIT LA UNIVERSITATEA "GH. ZANE" DIN IAŞI
Prezentarea universităţii
Universitatea „Gh.Zane” din Iaşi a luat fiinţă pe baza H.G. nr. 1371 din decembrie 1996, publicată în M.O. nr. 340 din  11 decembrie 1996.

Vă punem la dispoziţie trei facultăţi: Facultatea de Marketing, înfiinţată în anul 1996, Facultatea de Management, din 1997, şi Facultatea de Administraţie publică ce funcţionează din anul 2000.
mai multe detalii
ORARUL Facultăţii de Marketing pentru 2009 - 2010
ORARUL Facultăţii de Management pentru 2009 - 2010
ORARUL Facultăţii de Administraţie Publică pentru 2009 - 2010
Noutăţi
1 iulie 2010
Universitatea "Gh. Zane" din Iaşi a lansat procedura de ADMITERE pentru anul 2010. Pentru mai multe detalii vă invităm să vizitaţi secţiunea de Admitere sau să descărcaţi broşura noastră de admitere în format PDF of Workday Tenant.
Oferta educaţională 2009
Facultatea de Marketing
(ACREDITATA)

3 ani, 70 locuri
Facultatea de Management
(AUTORIZATA)

3 ani, 70 locuri
Facultatea de
Administraţie publică

(AUTORIZATA)

3 ani, 70 locuri
Facultatea de
Limbi Străine

(AUTORIZATA)

3 ani, 70 locuri
Cercetare
iunie 2009
DEMERSUL EPISTEMOLOGIC ÎN STUDIEREA PROBLEMELOR DE MARKETING
Universitatea "Gh. Zane" din Iaşi în colaborarea cu Academia Română şi catedra de economie şi marketing de la Universitatea Tehnică "Gh. Zane" Iaşi organizează în cursul lunii iunie 2009 simpozionul cu tema Demersul epistemologic în studierea problemelor de marketing

DESCARCĂ BROŞURA DE ADMITERE 2010

ADMITERE 2010
Download