Zane
IAŞI - ROMÂNIA
Bulevardul Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 67,
bloc Casa Cărţii, etaj II, cod 700064
 

     Marketing. Management. Administraţie publică. Învaţă să învingi!

 
 
Prima pagină
 
Despre Universitate  
  Prezentare Universitate Detalii  
  Conducerea Universităţii Detalii  
  Galerie foto Detalii  
  Documente publice Detalii  
     
Facultăţi  
  Marketing Detalii  
  Management Detalii  
  Administraţie publică Detalii  
     
Admitere 2010  
  Regulament Detalii  
  Calendar admitere Detalii  
  Taxe Detalii  
  Acte necesare Detalii  
  Traiectorie academică Detalii  
     
Studenţi  
  ROI Detalii  
  Taxe universitare Detalii  
  Formulare Detalii  
  Situaţie academică Detalii  
  Alumni Detalii  
     
Resurse  
  Bibliotecă Detalii  
  Facilităţi Detalii  
     
Cercetare  
  Noutăţi Detalii  
  Programe de cercetare Detalii  
  Publicaţii Detalii  
     
 
Contact
 
 

SEDIUL UNIVERSITĂŢII

Separator
 
Zane
* clădire în construcţie   
 
 
         Joi, 22 Iulie 2010
 
 
NOUTĂŢI
 
iunie 2009
DEMERSUL EPISTEMOLOGIC ÎN STUDIEREA PROBLEMELOR DE MARKETING
 
Universitatea "Gh. Zane" din Iaşi în colaborarea cu Academia Română şi catedra de economie şi marketing de la Universitatea Tehnică "Gh. Asachi " Iaşi organizează în cursul lunii iunie 2009 simpozionul cu tema Demersul epistemologic în studierea problemelor de marketing
 
 
septembrie 2009
Euromarketingul - specializare a marketingului internaţional. Trăsături caracteristice teoretice, strategie şi operaţionale
 
Academia Română în colaborare cu Universitatea "Gh. Zane" din Iaşi şi Catedra de economie şi marketing de la Universitatea Tehnică "Gh. Asachi" Iaşi va organiza în cadrul Zilelor Academiei Ieşene din luna septembrie 2009 simpozionul Euromarketingul - specializare a marketingului internaţional. Trăsături caracteristice teoretice, strategie şi operaţionale.
 
 

DESCARCĂ BROŞURA DE ADMITERE 2010

   
  ADMITERE 2010  
  Download